sobota, 9 listopada 2013

Parolog


*Violetta*
Siedzę w swoim pokoju i rysuje w  pamiętniku. Cały czas myślę o tym co powiedział Leon "Nie możemy być już razem, przykro mi ale kocham Larę " Czemu on mi to zrobił? Chyba nigdy nie dostane odpowiedzi na to pytanie. Postanowiłam że nie będę już o tym myślała i  pójdę się przejść po parku.


*Diego*
Postanowiłem że pójdę zwiedzić Buenos Aires. Ponieważ wczoraj nie miałem na to czasu, bo musiałem się rozpakowywać.
  Wyszedłem z domu i poszedłem się przejść do pobliskiego parku. Szedłem zatapiając się w myślach. Myślałem o tym czy dobrze zrobiłem, żę przeprowadziłem się do Buenos Aires.Sam bez rodziców. Czy ja sobie tutaj poradzę?
*Violetta*
Szłam przez park wpatrując się na te wszystkie zakochane pary całujące się i przytulające . Jeszcze nie dawno ja byłam taka szczęśliwa. A teraz? Teraz idę przez park i myślę czemu on mi to zrobił?
  Gdy tak szłam i szłam zobaczyłam coś w co nie mogłam uwierzyć. Mój świat się zawalił. Przed chwilką zobaczyłam mojego byłego chłopaka całującego się z Larą. Pobiegłam do najbliższego drzewa o zaczełam płakać. Nagle ktoś usiadł koło mnie i przytulił do siebie. Odwróciłam się i zobaczyłam...



_______________________________________________________________________

Okej jest Parolog. Trochę długi.

Podoba się wam?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz